seven

Opcje serwisowe

Możliwości pomocy technicznej

Szanowni Państwo,

 

 

Mając na uwadze Państwa cenny czas i potrzebę ciągłej, niezaburzonej pracy w oparciu o wydajne urządzenia i stabilną instrastrukturę IT, chcielibyśmy zaproponować trzy różne formy współpracy z firmą SEVEN w ramach Obsługi Serwisowej i Informatycznej.  

 

Wierzymy, że spośród poniższych propozycji odnajdą Państwo właśnie ten wariant współpracy, który w pełni odpowiada na Państwa potrzeby. Jesteśmy przekonani, że SEVEN to właściwa firma, która może ustrzec Państwa przed ewentualnymi kłopotami technologicznymi i wspomóc rozwój już posiadanych rozwiązań. W końcu nasze motto to:

"Technologia do usług".

 

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

 

Z poważaniem

Paweł Szczęsny

Manager serwisu

 

 

 

 

 

Serwis komputerowy Zielona Góra

1. Pojedyncze usterki

  Pomoc doraźna

Opcja standardowa, bez jakiejkolwiek umowy wiążącej. Pozwala na swobodne wzywanie naszego technika w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii

 

 

Zaletą takiego rozwiązania jest kontrola nad wydatkami oraz brak długoterminowych zobowiązań. Korzystasz z pomocy tylko wtedy, gdy tego naprawdę potrzebujesz.

 

 

  Szczegóły cen

Dojazd na terenie Zielonej Góry - 30 zł,

Dojazd poza Zieloną Górę - 1,50zł/km,

 Każda rozpoczęta godzina pracy serwisanta to 75 zł brutto.

 

 

 

 

2. Serwis komputerowy dla firm

  Pakiety

Do wyboru mamy trzy opcje serwisowe uzależnione od potrzeb klienta i ilości komputerów pracujących w firmie. Zakup pakietu to wydatek jednorazowy

 

 

Zaleta rozwiązania to przejrzyste warunki oraz pewność, że w chwili wystąpienia awarii firma będzie mogła pracować normalnie.

 

Wadą jest tylko kilkumiesięczny czas trwania opieki serwisowej, aczkolwiek istnieje możliwość zakupu kolejnych pakietów.

 

  Szczegóły pakietów

 6, 5 lub 4 miesiące opieki serwisowej,

 8, 12 lub 24 godziny na reakcję serwisanta,

 W przypadku pakietu złotego priorytetowe traktowanie każdego zgłoszenia,

• W razie możliwości pomoc zdalna

 

 

 

 

3. Serwis dopasowany do potrzeb

  Umowa serwisowa

Jest ona sporządzana między naszymi firmami na podstawie indywidualnych ustaleń oraz audytów infrastruktury IT

 

 

Zaletą tego typu rozwiązania są preferencyjne warunki współpracy, priorytetowe traktowanie klientów ze stałymi umowami serwisowymi, elastyczność oferty i indywidualne warunki.

 

  Współpraca

Jesteśmy przekonani, że będziemy w stanie sprostać wszystkim stawianym przed nami wymaganiom.

Zachęcamy do nawiązania kontaktu.

 

Wszystkie pytania prosimy kierować na:

 

 

KONTAKT - SEVEN ZIELONA GÓRA

tel. 68 324 77 07