seven

Srebrny pakiet

Ilość komputerów w firmie

powyżej 6-14

Dokument regulujący

Umowa o pakiet usług serwisowych ze spisem sprzętu/oprogramowania objętego umową

Możliwość aktywacji

- po 2-ch tygodniach od daty zakupu

- natychmiastowa przy zakupie pakietu z nowym sprzętem w sklepie SEVEN

Okres ważności

5 miesięcy od aktywacji lub 5 miesięcy od daty zakupu przy zakupie pakietu z nowym sprzętem w sklepie SEVEN

Czas reakcji serwisanta*

(w przedziale czasowym pn-pt 9:00-17:00)

do 24 godzin w siedzibie klienta od momentu zgłoszenia

Czas usunięcia awarii

W najbliższym możliwym terminie po otrzymaniu części zamiennych. Awarie, których usunięcie jest możliwe zdalnie - w najbliższym możliwym terminie wg kolejności zgłoszeń obsługiwanych z zachowaniem priorytetu pakietów.

Ilość bezpłatnych godzin do dyspozycji klienta

(czas może być wykorzystany zarówno na prace w siedzibie klienta, jak i na pomoc zdalną czy doradztwo telefoniczne)

8
Sposób naliczania godzin serwisowych

- na miejscu u klienta za każde rozpoczęte 30 minut pracy serwisanta
- za sprzęt/oprogramowanie naprawiane w Serwisie SEVEN (ze względu na brak warunków/narzędzi w siedzibie klienta, szacowany długi proces instalacji oprogramowania lub szacowany długi czas naprawy sprzętu/oprogramowania) będzie odliczana z pakietu jedna godzina serwisowa bez względu na czas trwania naprawy

Zakres usług 
(obejmuje tylko i wyłącznie sprzęt/ oprogramowanie wyszczególnione w załączniku sporządzonym do Umowy Pakietu Usług Serwisowych)
- diagnostyka / naprawa sprzętu 

- montaż / wymiana komponentów sprzętu  
- instalacja / naprawa / konfiguracja systemów operacyjnych
- instalacja aktualizacji systemowych 
- instalacja sterowników i dodatkowego oprogramowania (komunikatory, Adobe, programy do kompresji plików, pakiety biurowe Office, programy antywirusowe)
- czyszczenie i konserwacja urządzeń wymagających tego podczas naprawy

 

- skanowanie antywirusowe
- odzyskiwanie utraconych danych

 

- instalacja programów sprzedażowych, finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych, na które klient posiada licencje (z wyłączeniem serwisu w przypadku awarii tych programów)

- instalacja dodatkowego ponadpodstawowego oprogramowania, na które klient posiada licencję (z wyłączeniem serwisu w przypadku awarii tych programów)
- administracja 1 serwerem

- konfiguracja sieci komputerowej WAN/LAN/WiFi

Pomoc za pomocą zdalnego pulpitu

TAK (w przedziale czasowym pn-pt 9:00-17:00)

Sprzęt zastępczy na czas naprawy

nie
Ilość przeglądów konserwacyjnych sprzętu 
(inwentaryzacja, czyszczenie, konserwacja, przegląd pod kątem modernizacji - obejmuje tylko i wyłącznie sprzęt wyszczególniony w załączniku sporządzonym do Umowy Pakietu Usług Serwisowych)
1 (na zgłoszenie klienta po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu)
Cena pakietu 
(cena pakietu nie zawiera kosztu oprogramowania, części potrzebnych do naprawy sprzętu, materiałów eksploatacyjnych oraz dojazdu do klienta poza Zieloną Górę)
580,00 zł netto/ 713,40 zł brutto jednorazowo
Cena każdej kolejnej rozpoczętej godziny serwisu po wykorzystaniu godzin z pakietu 75 zł netto

* Czas reakcji serwisanta oznacza kontakt telefoniczny, wstępną diagnozę usterki i ustalenie sposobu jej usunięcia.